شکایت باشندگان ماورای کوکچه در تخار از تطبیق نشدن پروژه‌های زیربنایی
(last modified 1401-12-01T05:44:44+00:00 )
حوت 01, 1401 10:14 Asia/Kabul

شماری از بزرگان ولسوالی رستاق در ماورای کوکچه‌ی این ولایت در دیدار با والی تخار خواستار تطبیق پروژه‌های عمرانی و رسیدگی به مشکلات مردم در این ولسوالی شدند.

به گزارش سمیع خاوری خبرنگار رادیو دری، نبود جاده منظم، کمبود امکانات در بیمارستان ولسوالی رستاق، محدود بودن مدارس دینی و دسترسی نداشتن مردم به آب آشامیدنی بهداشتی، از عمده ترین مشکلاتی بود که باشندگان این ولسوالی در دیدارشان با مولوی ضیاءالرحمان مدنی والی تخار خواستار رسیدگی به آن شدند.

مولوی عبدالمقیم یکی از بزرگان ولسوالی رستاق می‌گوید بیماران در مکان مخروبه تحت درمان قرار می‌گیرند و کمبود مدارس دینی همچنان دسترسی دانش آموزان را به آموزش محدود ساخته است.

در همین حال مولوی ضیاءالرحمان مدنی والی تخار مشکلات مردم را در این نقطه مرزی پذیرفت و از رسیدگی کامل به نگرانی باشندگان این ولسوالی در کمترین زمان ممکن اطمینان داد.

او از مردم نیز خواست که برای رفع این نگرانی‌ها خود اقدام کنند و حکومت را برای ساخت زیربناها و مکان‌های عام المنفعه یاری دهند.

ماورای کوکچه در تخار شامل هفت ولسوالی است که جاده‌های آن در بیست سال گذشته هرگز به گونه‌ای منظم ساخته نشده است و تخریب این جاده ها در فصل سرما برای رانندگان و باشندگان این مسیر به دردسر مبدل می‌شود.

شکایت باشندگان ماورای کوکچه از خرابی جاده ها

کلیدواژه