حمل 02, 1402 12:45 Asia/Kabul

والی بدخشان به مسؤولان محلی در این ولایت هشدار داد در صورتی که به فساد آلوده شوند جایی در حکومت نخواهند داشت.

به گزارش سمیع خاوری خبرنگار رادیو دری، با آغاز سال ۱۴۰۲ هجری خورشیدی شهرداری فیض‌آباد در بدخشان کار ساخت دروازه خروجی مرکز این ولایت را آغاز کرد.

مولوی امان‌الدین منصور والی بدخشان که در مراسم آغاز به کار نخستین طرح سال جدید شرکت کرده بود از مسؤولان این ولایت خواست که در بخش گردآوری عواید و کارگیری درست آن در بخش‌های ساخت و ساز و ترقی بدخشان تلاش جدی کنند و برای محو کامل فساد اداری نیز مبارزه نمایند.

مولوی منصور در مراسم افتتاح کار دروازه ورودی و خروجی شهر فیض‌آباد به مسؤولان محلی این ولایت هشدار داد که اگر در کار و برنامه‌هایشان فساد وجود داشت دیگر در نظام کنونی کارایی ندارند.

قاری محمد اصیل کاظمی شهردار فیض‌آباد نیز در خصوص آغاز کار این پروژه گفت: «با ساخت دروازه خروجی فضا را برای انکشاف شهر باز کرده اند و این مورد برای آبادی شهر در درازمدت مهم می‌باشد.»

فیض محمد مسؤول شرکت قراردادی که مسؤولیت ساخت دروازه خروجی شهر فیض‌آباد را به عهده دارد می‌گوید این دروازه ۱۳ متر عرض و پنجاه متر طول دارد و قرار است تا شش ماه دیگر به پایه اکمال برسد.

در همین حال باشندگان شهر فیض‌آباد در بدخشان اقدام حکومت محلی را مبنی بر ساخت و ساز و تطبیق پروژه‌ها ستایش نموده اظهار امیدواری می‌کنند که با ایجاد این دروازه مشکلات امنیتی آنان کاهش یابد.

ساختمان این دروازه در منطقه شورابک مربوط به ناحیه سوم شهر فیض‌آباد اعمار خواهد شد که بودجه ساخت آن در حدود سه میلیون افغانی از عواید اداره شهرداری این ولایت پرداخت می‌شود.

بهبود رتبه افغانستان در مبارزه با فساد

حنفی: مبارزه با فساد دستور کار حکومت طالبان است

 

کلیدواژه