حمل 22, 1402 16:18 Asia/Kabul
  • آیت الله صالحی : روز قدس؛ روز اعتراض مسلمانان به جنایات صهیونیست‌هاست
    آیت الله صالحی : روز قدس؛ روز اعتراض مسلمانان به جنایات صهیونیست‌هاست

رئیس شورای علمای شیعه افغانستان، بر ضرورت ایستادگی جهان اسلام مقابل صهیونیست‌ها تاکید کرد و گفت: روز قدس، روز اعتراض مسلمانان به جنایات رژِیم صهیونیستی است.

به گزارش رادیو دری، آیت الله «محمد هاشم صالحی مدرس» در گفت‌وگو با خبرگزاری ایران پرس در کابل، بر اهمیت روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: همه مسلمانان جهان باید متوجه باشند رژیم سفاک صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، جنایت مرتکب شده است و مسلمانان جهان باید به پاخیزند و مسجدالاقصی را از اشغال این رژیم نامشروع خارج کنند. 

رئیس شورای علمای شیعه افغانستان همچنین با اشاره به نزدیک بودن روز جهانی قدس افزود: در این روز بزرگ، باید مسلمانان جهان صدای اعتراض خود را در برابر رژیم صهیونیستی بلند کنند و قدس و مسجدالاقصی باید محور وحدت جهان اسلام باشد. 

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، روز مقابله با ظلم و ستم و روز تجلی وحدت و یکدلی مسلمانان سراسر جهان در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان اسلام است.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با درایت و دوراندیشی این روز را نامگذاری کردند تا ملت‌های آزاده و مسلمان جهان بعداز یک ماه ضیافت الهی و روزه داری با همبستگی و وحدت، اهمیت روز قدس و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به جهانیان به نمایش بگذارند.

 

 تاکید بر وحدت جهان اسلام برای آزادی قدس شریف در بزرگداشت روز قدس در کابل

کلیدواژه