ثور 13, 1402 18:07 Asia/Kabul
  • درخواست سمنگانی از رسانه‌های ولایت قندهار
    درخواست سمنگانی از رسانه‌های ولایت قندهار

رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت قندهار در مراسم گرامیداشت از روز جهانی آزادی مطبوعات از رسانه‌های این ولایت خواست تا مشکلاتشان را در تعامل و همکاری با دولت حل کنند.

به گزارش رادیو دری، انعام الله سمنگانی رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت قندهار امروز چهارشنبه 13 ثور در مراسم گرامی داشت از روز جهانی آزادی مطبوعات گفت: «در قندهار تیم فعال رسانه ای داریم و به رسانه ها اطمینان می دهیم که با آنان به طور کامل همکار نموده و آنان را در رساندن معلومات به مردم یاری می کنیم.»

وی افزود: «در عصر حاضر اهمیت رسانه های خصوصی نسبت به رسانه‌های دولتی بیشتر است چون مخاطبان زیادی دارند و مردم بیشتر به آنها اعتماد دارند. به همین دلیل ما تلاش می‌کنیم تا با این رسانه ها بیشتر همکاری کنیم.»

سمنگانی یکی از مهم‌ترین مشکلات رسانه‌های افغانستان را مشکلات اقتصادی دانست و به نمایندگی از تیم اطلاع رسانی حکومت طالبان اطمینان داد که این مشکل تا حد ممکن حل خواهد شد.

رئیس اطلاعات و فرهنگ قندهار همچنین با بیان این که رسانه ها برای اصلاح و رفاع جامعه کار می کنند، گفت دولت از این کار رسانه ها راضی است و از آنها می‌خواهد مشکلاتشان را با تعامل و همکاری با دولت حل کنند.

همه ساله در جهان از سوم می به عنوان روز جهانی آزادی مطبوعات تجلیل می شود.

افزایش خشونت علیه خبرنگاران در افغانستان

 

کلیدواژه