ثور 14, 1402 09:16 Asia/Kabul

مسئولان اداره اطلاعات و فرهنگ در ولایت ننگرهار می گویند، تسهیلات لازم را برای رسانه ها در راستای دسترسی به معلومات فراهم نموده اند.

به گزارش محمد  آصف شینواری خبرنگار رادیو دری، مولوی نور محمد حنیف رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت ننگرهار در مراسم تجلیل از سوم می یا روز جهانی مطبوعات گفت: در راستای دسترسی به معلومات تسهیلات لازم را برای رسانه های محلی، ملی و بین المللی در این ولایت فراهم نموده و گام هایی در این زمینه برداشته شده که مورد قناعت اصحاب رسانه ها قرار گرفته است.

فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای فعالیت رسانه ها در ولایت ننگرهار

مولوی نورمحمد افزود:  به منظور هم آهنگی و فعالیت منظم رسانه ها در جستجوی ساخت یک مرکز رسانه ای در این ولایت می باشد. نمایندگان رسانه های مستقر در این ولایت گام های برداشته شده درخصوص دسترسی به معلومات از جانب اداره ولایتی ننگرهار را موثر می خواند اما خواستار اقدامات بیشتر میباشد.

 ایمل ظاهر مسئول انجمن خبرنگاران آزاد  در ولایت ننگرهار می گوید: از زمان به قدرت رسیدن امارت اسلامی به منظور فعالیت بهتر رسانه ها اقداماتی صورت گرفته است اما  این بسنده نیست و باید گامهای بیشتر و تسهیلات بهتر  در عرصه دسترسی به معلومات از جانب مسئولان امور در این ولایت برداشته شود.

فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای فعالیت رسانه ها در ولایت ننگرهار

از سوم می یا روز جهانی مطبوعات در حالی تجلیل بعمل می آید که گفته میشود  ظرف دو سال گذشته بیش از سیصد رسانه محلی صوتی و شنیداری به نسبت عوامل مختلف فعالیتهایشان را متوقف نموده اند.

فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای فعالیت رسانه ها در ولایت ننگرهار

طالبان: به آزادی کامل رسانه‌ها متعهد هستیم

کلیدواژه