سرطان 21, 1402 08:48 Asia/Kabul

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در ننگرهار در سفرش به شهر پارون مرکز ولایت نورستان کتب درسی و وسایل تخنیکی کمک شده از سوی ایران را به مسئولان دانشگاه نورستان اهدا کرد.

به گزارش آصف شینواری خبرنگار رادیو دری، مجید صادقی دولت آبادی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران گفت حدود  بیش از پنجصد جلد کتاب درسی که مورد نیاز دانشجویان دانشکده تعلیم وتربیه و شرعیات در دانشگاه یاد شده می باشد با یک پایه کامپیوتر  به رئیس دانشگاه نورستان اهدا کرد.

 سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جلال آباد گفت: در نشست مشترک با رئیس و هیات رئیسه دانشگاه نورستان از جانب جمهوری اسلامی ایران به آنان در خصوص بلند بردن ظرفیت های اساتید دانشگاه ، بورسیه ها به دانشجویان ، کتب درسی  و همچنان برگزاری برنامه های آموزشی به گونه انلاین وعده همکاری داد.

در این حال حافظ روح الله نجم رئیس دانشگاه نورستان ضمن قدردانی از کمک های جمهوری اسلامی ایران  از سرکنسول ایران خواست با دانشگاه نورستان که حدود سه سال از تاسیس ان می گذرد و در بخشهای مختلف نیاز به کمک دارد همکاری نمایند .

رئیس دانشگاه نورستان در خصوص دادن بورسیه به اساتید این دانشگاه در مقطع فوق لیسانس و دکترا ، سفر های کوتاه مدت علمی برای اساتید و همچنان بورسیه ها به دانشجویان دانشگاه نورستان نیز خواستار همکاری جمهوری اسلامی ایران شد .

پایان دوره آموزشی ایران و افغانستان باعنوان «نظارت آموزشی»

اهدای 2 هزار جلد کتاب از طرف ایران به مراکز فرهنگی ولایت بلخ

کلیدواژه