سرطان 29, 1402 13:38 Asia/Kabul

کمیسیون اصلاح و تنظیم شهری در تالقان به فروشندگان سیار هشدار داده است که اگر شهر را به بی‌نظمی بکشند با آنان برخورد جدی خواهند کرد.

به گزارش سمیع خاوری خبرنگار رادیو دری، کمیسیون اصلاح و تنظیم شهری به رهبری شهرداری تالقان در ادامه فعالیت‌هایش دست‌فروشان سیار را که باعث بی‌نظمی در شهر و خلق ترافیک می‌شدند به مکان مشخص انتقال داد.

اعضای این کمیسیون هنگام بازدید و نظارت تاکید کردند که تلاش‌هایشان برای اصلاح شهر مفید واقع شده و در نظر دارند تا با پاکسازی شهر از وجود آلودگی و دست فروشان سیار به تالقان زیبایی دوباره بخشند.

قاری نقیب الله شهردار تالقان می‌گوید پس از دریافت شکایت‌های زیاد مبنی بر بندش راه و بیشتر شدن کثافات در جاده‌های داخل شهر آنان مجبور شده اند تا یکبار دیگر دست به اصلاحات گسترده شهری بزنند.

در همین حال شماری فروشندگان این اقدام شهرداری تالقان را ستایش نموده می‌گویند آنان نیز در پاکسازی شهر از وجود آلودگی و همچنان دست فروشان سیار این اداره را همکاری می‌کنند.

نورالله یکی از فروشندگان می‌گوید شهر تالقان باید همانند سایر شهرهای جهان پاک و منظم باشد.

او دلیل ازدهام و ترافیک بیش از حد در شهر را حضور بی مورد دست فروشان سیار می‌داند و می‌گوید جلو این افراد باید گرفته شود.

هفته گذشته نیز کمیته کنترل قیم/قیمت‌ها و اصلاح شهری از شماری فروشگاه‌ها و فابریکه/کارخانه‌های تولیدی در شهر تالقان نظارت و بررسی نمودند که در پی آن فعالیت شماری از فابریکه ها به دلیل نداشتن حفظ الصحه و فروش اجناس به بهای بلند متوقف شد.

کسادی بازار لوازم آرایشی در تخار، کمر فروشندگان را خم کرد

کلیدواژه