سنبله 14, 1402 08:40 Asia/Kabul
  • همکاری و کار مشترک راه حل چالش‌های افغانستان
    همکاری و کار مشترک راه حل چالش‌های افغانستان

رئیس اجرایی یک مؤسسه امدادرسان خارجی در افغانستان با اشاره به وضعیت اینکشور گفت برای راه حل چالش‌های کنونی افغانستان باید کار مشترک انجام داد.

به گزارش رادیو دری، «وسیم احمد» رئیس اجرایی مؤسسه «رفاه اسلامی» در اظهار داشت: جهان نمی‌تواند رابطه خود را برای همیشه با افغانستان قطع کند.وی افزود: برای رفع چالش‌های کنونی در افغانستان باید به طور مشترک کار شود.

وسیم احمد ضمن تأکید بر آموزش بانوان در افغانستان افزود: فعالیت کارمندان زن موسسه رفاه اسلامی نقش تعیین کننده ای در روند امداد رسانی در این کشور دارد.

رئیس اجرایی مؤسسه رفاه اسلامی با تأکید بر پشتیبانی از مردم افغانستان اظهار داشت: بودجه این نهاد در سال جاری 30 میلیون پوند است و 60 درصد این بودجه در اجرای پروژه‌های دراز مدت و میان‌مدت در افغانستان هزینه خواهد شد.

رئیس اجرایی مؤسسه رفاه اسلامی گفت: «ما باور داریم که تمامی دختران و پسران باید به آموزش دسترسی داشته باشند. همراه با سایر نهادهای ملی و بین‌المللی و هم مقام‌های مسئول کار خواهیم کرد، تا بتوانیم منابع را برای ایجاد فرصت‌ها برای دختران و پسران جوان  فراهم سازیم تا آنها اهداف کاری خود را دنبال کنند».

مؤسسه رفاه اسلامی در سال 2 هزار میلادی دفترش را در افغانستان افتتاح کرد و اکنون در 15 ولایت این کشور در بخش‌های گوناگون از جمله آموزش کمک‌رسانی می‌کند.

آموزش و کار بانوان؛ اولویت شهروندان افغان از نشست دوحه

کلیدواژه