سنبله 20, 1402 09:54 Asia/Kabul
  • تسهیلات ویژه دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت نام دانشجویان افغانستانی
    تسهیلات ویژه دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت نام دانشجویان افغانستانی

دانشگاه آزاد اسلامی ایران از ثبت نام دانشجویان افغانستانی در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا به صورت حضوری و آن‌لاین در همه رشته‌ها و با تسهیلات ویژه خبر داد.

به گزارش رادیو دری، دانشگاه آزاد اسلامی ایران اعلام کرد: دانشجویان افغانستانی در مقاطع مختلف تحصیلی در همه رشته‌های علوم انسانی، علوم پایه، علوم تجربی، فنی و مهندسی و علوم پزشکی می توانند از طریق مرکز فرهنگی اجتماعی تبیان در نیم سال اول تحصیلی سال ۱۴۰۲ ثبت‌نام کنند و از سهولت‌های ویژه برخوردار شوند.

پذیرش در همه رشته‌ها بدون کنکور، صدور ویزا دانشجویی، اقامت دو ساله و چهار ساله برای دانشجو و اعضای خانواده وی، پذیرش بدون شرط معدل (به استثنای رشته‌های پزشکی)، اعطای مجوز خروج و مراجعت مکرر، خوابگاه با شهریه بسیار پایین و با نرخ دانشجویی، ارائه مدرک معتبر و بین‌المللی بعد از پایان تحصیل، اشتراک در مسابقات و همایشهای علمی و فرهنگی و اردوهای دانشجویی، امکان ارائه تخفیف و تسهیلات ویژه به دانشجویان نخبه و برتر از جمله تسهیلات و خدمات این دانشگاه برای دانشجویان افغانستانی است.

بر اساس این فراخوان، شهریه دانشگاه آزاد اسلامی به دلار دریافت خواهد شد که پرداخت آن به صورت قسطی نیز امکان‌پذیر است.

همچنین دانش آموزان مهاجر افغانستانی دارای اقامت قانونی در ایران می توانند در دانشگاه آزاد اسلامی بدون کنکور ثبت نام کنند و شهریه ریالی و برابر با دانشجویان ایرانی بپردازند.

متقاضیان می توانند برای اطلاع از رشته‌ محل‌های قابل پذیرش و سایر شرایط  ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه های طرف قرارداد مرکز تبیان با شماره‌های 00989927104574 و 00989375902094 تماس بگیرند.

دانشجویان افغانستانی در صدر دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های ایران

تحصیل ۲۲ هزار دانشجوی افغانستانی در دانشگاه آزاد اسلامی

کلیدواژه