میزان 11, 1402 08:57 Asia/Kabul

ده ها پروژه عمرانی در ولایت ننگرهار بعد ازتکمیل شدن به بهره برداری سپرده شد.

به گزارش آصف شینواری خبرنگار رادیو دری مولوی قسمت الله مبارز ریس احیا وانکشاف دهات ولایت ننگرهار می گوید به کمک مالی موسسات همکار در ولسوالی پچیراگام این ولایت ۳۶ پروژه عام المنفعه که از جانب 19 شورای محلی عملی شده  وهزینه مجموعی ان بیش از 20 میلیون افغانی می شود بعد ازتکمیل شدن به بهره برداری سپرده شد. مولوی قسمت الله مبارز افزود: این پروژه ها شامل  ساخت جاده های فرعی ،سربند های اب، دیوارهای استنادی  و همچنان پاک کاری کانال ها و جوی های اب می باشد.

Image Caption

 

رئیس احیا و انکشاف دهات ولایت ننگرهار افزود: از این پروژه ها حدود سی هزار خانواده به صورت مستقیم وغیر مستقیم بهره می گیرند.

به گفته ی موصوف در حال حاضر در مناطق مخاتلف ولایت ننگرهار صدها پروژه عمرانی به راه انداخته شده که برای هزاران تن از باشندگان منطقه زمینه کار کردن فراهم شده است.

باشندگان ولسوالی پچیر اگام  در حالی که  از راه اندازی این پروژه  ها استقبال می کنند اما می گویند مردم این ولسوالی در نتیجه ی درگیریهای گذشته خسارات جدی مالی برداشته و باید پروژه های بیشتری در اینجا عملی شود.

در این حال مولوی سعید احمد بنوری معاون والی ننگرهار به مردم ولسوالی پچیر اگام اطمینان داد که اداره ولایتی سعی می نماید تا به راه  اندازی پروژه های عمرانی درمناطق جنگ زده اولویت بدهد.

بهره برداری از کارخانه سرم سازی در کابل

کلیدواژه