میزان 11, 1402 09:13 Asia/Kabul

سرپرست وزارت تجارت می‌گوید که به‌منظور بهبود در وضعیت تجارتی و صنعتی پنجشیر، ریاست تجارت وصنعت در این ولایت آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش ذبیح الله قریشی خبرنگار رادیو دری ،نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت تجارت طالبان این اظهارات را درگردهمایی مردمی  که پیرامون استحکام نظام و ثبات پایدار «کشور»  در ولایت پنجشیر بیان کرده‌است.

وی افزود: با وجود محدودیت‌های وضع شده از سوی جهان، "امارت اسلامی" پلان‌های بزرگ کاری و اشتغال‌‍‎‌‌زایی برای رفاه و آسایش مردم روی دست دارد.

وی همچنان گفت: «در حال حاضر زمان آن رسیده است که تاجران کشور در بخش‌های مختلف در کشور  سرمایه گذاری کنند و پنجشیر یکی از ولایت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری بهتر در بخش‌های  مختلف از جمله، سنگ‌های قیمتی، زراعت و مالداری است.»

والی پنجشیر در این گردهمایی گفت: امنیت در سراسر کشور زیر بیرق اسلام، تامین است و مردم دین پرور افغانستان همه در کنار نظام اسلامی خویش قرار دارند و از دل و جان از این نظام حمایت می‌کنند نهایت جای مسرت و افتخار است.

مولوی احمد الله متقی نماینده خاص ریاست الوزرا هم طی سخنانی اظهار کرد که نظام "امارت اسلامی" افغانستان طبق پالیسی اسلامی خویش طرفدار هیچ نوع برتری میان یک افغان با افغان دیگر نبوده و همیشه برای تامین عدالت و حقوق اتباع کشور بطور یکسان کوشش کرده و می‌کند.

والی پنجشیر: بهبود وضعیت معشیتی افغان ها در دستور کار است

کلیدواژه