عقرب 07, 1402 14:28 Asia/Kabul
  • رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به غزه شکست سنگینی را متحمل شد

کارشناس سیاسی افغان گفت: رژیم صهیونیستی توان مقابله مستقیم با حماس را ندارد و در عملیات زمینی در غزه شکست سنگینی متحمل شد.

علی واحدی کارشناس سیاسی افغان در گفت و گو با برنامه انعکاس رادیو دری گفت: طوفان الاقصی، ضربه بسیار بزرگی برای رژیم صهیونیستی بود که منجر به شکست سنگین در ابعاد مختلف این رژیم شد و وچون صهیونیست ها توان مقابله مستقیم با مجاهدان حماس را ندارند به بمباران مناطق مسکونی روی آوردند.

وی در ادامه افزود: تنها هنر رژیم صهیونیستی، کشتار مردم بی دفاع و حمله به مناطق مسکونی و درمانی است و جهان شاهد است که این رژیم کودک کش با موشک های آمریکا جنایت را با اوج رسانده است.

واحدی در ادامه به حمله زمینی رژیم اشغالگر قدس به غزه اشاره کرد و افزود: صهیونیست‌ها در روزهای اخیر تهدید می کردند که حمله زمینه انجام خواهند داد ولی در عملیات زمینی هم که آمریکا با نیروی نظامی و انسانی آن ها را حمایت می کرد، شکست سنگینی بر آن ها وارد شد و جریان مقاومت آنها را وادار به عقب‌نشینی کرد و این شکست یک پیروزی بزرگ برای ملت فلسطین است.

این کارشناس افغان در ادامه به تصویب قطعنامه مجمع عمومی سازمان مل در مورد آتش بس درغزه گفت: بیش از 120 کشور جهان قطعنامه سازمان ملل را مبنی بر آتش بس فوری و رساندن کمک به غزه را به تصویب رساندند ولی رژیم صهیونیستی با جسارت تمام گفت که این قطعنامه برای ما هیچ اهمیتی ندارد و سازمان ملل هم هیچ اقدام قاطعی انجام نداد و این مشخص کرد که سازمان ملل هم یک ابزار در دست آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: باید کنفرانس کشورهای اسلامی در مورد جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین اقدام فوری را انجام دهد و سازمان ملل را متقاعد بسازد که تصمیم های آن اجرایی شود.

کلیدواژه