عقرب 19, 1402 12:13 Asia/Kabul

مقامات محلی در تخار از ایجاد شورای هماهنگی میان حکومت و مردم خبر داده می‌گویند برای تأمین امنیت بهتر و جلوگیری از بروز هر نوع رویدادهای ضد امنیتی اقدام به شکل‌دهی این شوراها کرده اند.

به گزارش سمیع خاوری خبرنگار رادیو دری، فرمانده پلیس تخار در اولین نشست هماهنگی میان حکومت و مردم می‌گوید، برای مهار هرنوع رویدادهای ضد امنیتی و جلوگیری از بروز اختلافات میان مردم و حکومت اقدام به ساخت شوراها کرده اند که بعد از این اعضای آن در حوزه‌های شش گانه پلیس کارشأن را آغاز خواهند کرد.

مولوی ضیاءالحق حامد فرمانده پلیس تخار می‌افزاید: این شوراها از سوی کمیسیون امنیتی ایجاد شده است و مهمترین فعالیت آن برداشتن اختلافات میان مردم و حکومت و نیز شریک سازی مشکلات مردم با ادارات و هماهنگی میان دو طرف می‌باشد.

هم‌زمان با این والی تخار نیز در نشست هماهنگی میان حکومت و مردم می‌گوید: تا زمانیکه مردم با حکومت و نهادهای امنیتی همکاری نزدیک نداشته باشند، حکومت به تنهایی قادر به انجام کاری نخواهد بود.

باشندگان تخار ضمن استقبال از شکل گیری این شوراها از حکومت می‌خواهند که طرح و دیدگاه شهروندان را برای بهبود وضعیت امنیتی و آوردن اصلاحات در ادارت محلی و نهادهای امنیتی بگیرند و از آن استفاده نمایند.

ابراز امیدواری والی تخار ازتثبیت وضعیت امنیتی در این ولایت

کلیدواژه