قوس 07, 1402 09:55 Asia/Kabul

وزارت امورداخله حکومت طالبان از بازداشت 25 تن به اتهام قاچاق مواد مخدر در مناطق مختلف افغانستان خبر می دهد.

به گزارش رادیو دری، دفتر مطبوعاتی وزارت داخله حکومت طالبان می گوید: پولیس مبارزه با مواد مخدر طی چندین اقدام جداگانه در ۱۱ ولایت ۲۵تن را در پیوند به قاچاق، فروش مواد مخدر و استعمال مشروبات الکلی بازداشت کرده است.

از این جمله، ۵تن در پیوند با استعمال مشروبات الکلی از سرپل، ۱تن با ۴ کیلو شیشه از ننگرهار، ۲تن با ۴۹۰۰ قرص تابلیت های نشئه آور از کابل،۳تن با ۲۵۹۶ قرص تابلیت کا از بلخ، ۳تن از کاپیسا، ۳تن از فراه، ۳تن ازخوست، ۲تن از بدخشان و۳تن دیگر نیز از ولایت های پروان، فاریاب و نیمروز در پیوند به قاچاق و فروش مواد مخدر بازداشت شدند.

همچنان پولیس مبارزه با موادمخدر طی چندین اقدام جداگانه ۴تن را با۵۵ کیلو ایف از فراه، ۳تن را با ۴ کیلوگرم شیشه و ۱۰۵ قرص تابلیت های نشئه آور از ننگرهار، ۲تن را با ۲۶۰۰ قرص تابلیت کا، ۱۱۰ بوتل مشروبات الکلی و دو ماشین مکسر تابلیت کا از بلخ، ۲تن را از بدخشان و ۳تن دیگر را نیز از ولایت تخار در پیوند به قاچاق، فروش و استعمال مواد مخدر بازداشت نمودند.

از سوی دیگرپولیس مبارزه با موادمخدر طی چندین اقدام جداگانه ۸ تن از معتادین را از ولایت پروان، ۶تن از معتادین را از فاریاب و ۲ تن از دیگر از معتادین را از ولایت لغمان جمع آوری نموده و جهت تداوی به شفاخانه معرفی کرده است.

بازداشت یک تن به اتهام قاچاق 14هزار تابلیت نشئه آور در کابل

 

کلیدواژه