قوس 16, 1402 10:13 Asia/Kabul

در ادامه روند ساخت و ساز در تخار اکنون مسئولان محلی این ولایت کار ترمیم و بازسازی جاده های تخریب شده و نیز کانکریت ریزی جاده‌های فرعی شهر تالقان را به هزینه بیش از دو میلیون افغانی آغاز کردند.

به گزارش سمیع خاوری خبرنگار رادیو دری، مولوی عبیدالله امین‌زاده والی تخار در جریان آغاز کار این پروژه گفت: حکومت محلی تخار مصمم بر ایجاد هرنوع سهولت برای مردم است و در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نخواهند ورزید.

والی تخار افزود: بازسازی و ایجاد سهولت برای مردم به زیبایی شهر می افزاید و قرار است با استفاده از تطبیق این پروژه‌ها مشکلات باشندگان شهر تالقان از ناحیه خرابی جاده و مسدود بودن راهها در فصل سرما مرفوع گردد.

قاری نقیب الله شهردار تالقان در مراسم افتتاح این پروژه می‌گوید: اداره شهرداری در ادامه فعالیت‌های انکشافی تاکنون به هزینه بیش از دو میلیون افغانی کار کانکریت ریزی جاده‌های فرعی را در شش ناحیه شهر تالقان آغاز کرده است.

جاده های عمومی و فرعی شهر تالقان در دو دهه پسین با استفاده از رانش وسائط بلند تناژ بیشترین آسیب را دیده بود که حکومت‌های گذشته در قسمت ترمیم و بازسازی آن کار خاصی را انجام نداده بود. اکنون شهرداری تالقان برای ترمیم و بازسازی آن اقدام نموده و شماری از این جاده‌ها را دوباره به گونه‌ای استاندارد بازسازی کرده است.

ترمیم و بازسازی جاده ای در تخار با هزینه شخصی مردم

کلیدواژه