دلو 05, 1402 10:46 Asia/Kabul

ریاست صحت عامه بدخشان بابت عرضه خدمات بهتر برای باشندگان این ولایت، قرار است تعداد پرسنل این اداره را افزایش دهد.

به گزارش سمیع خاوری خبرنگار رادیو دری، مسئولان محلی در ریاست صحت عامه بدخشان می‌گویند، این اداره حدود ۳۰ پست کمبود را که نیاز به استخدام افراد شایسته داشت، به رقابت آزاد گذاشته و برای راه یابی به پست های اعلان شده، بیش از صد داوطلبی پسر و دختر در آزمون آن شرکت کرده اند.

به گفته مسئولان محلی در بدخشان، افرادی که از این آزمون بلندترین نمرات را بدست بیاورند انتخاب و طی روزهای آینده در بخش های مختلف که از قبل در نظر گرفته شده است، معرفی می شوند.

مولوی عبدالقادر راشد رئیس منابع بشری دفتر والی بدخشان می‌گوید، آزمون متذکره بی هیچ دست کاری به خوبی سپری شده است و هرکسی که بلندترین نمرات را بدست آورد و شایسته آن پست باشد، انتخاب خواهد شد.

هم‌زمان با این سید محمد منصور نماینده وزارت صحت عامه افغانستان نیز در همین خصوص می‌گوید، آزمون انتخاب بست های کمبود در ریاست صحت عامه بدخشان با حضور نمایندگان ادارات مختلف راه اندازی شده و این وزارت در تلاش است تا با استخدام افراد شایسته عرضه خدمات را برای مردم بهبود بخشد.

در همین حال داوطلبان که در این آزمون شرکت کرده اند از مسئولان محلی این ولایت می‌خواهند در پروسه نمره دهی و انتخاب افراد شفافیت را درنظر گرفته و افراد مستحق را انتخاب نمایند.

بهبود دسترسی مردم به خدمات صحی اولیه؛ مهمترین دستاورد صحت عامه در افغانستان

کلیدواژه