دلو 17, 1402 12:15 Asia/Kabul
  • حنفی: امکانات پیشرفته صحی را درشفاخانه‌ها فراهم می‌کنیم
    حنفی: امکانات پیشرفته صحی را درشفاخانه‌ها فراهم می‌کنیم

عبدالسلام حنفی معاون اداری طالبان در دیدار با شماری از داکتران و متخصصین طبی مدعی شد که این حکومت تلاش می کند تا امکانات پیشرفته صحی را در شفاخانه‌ها فراهم کند.

به گزارش رادیو دری،عبدالسلام حنفی گفته که گروه طالبان متعهد به ارائه خدمات صحی به مردم افغانستان است و در این راستا مسوولان تلاش می‌کنند در کنار تربیه و آموزش داکتران متخصص و استخدام آنان درشفاخانه‌ها و مراکز صحی، امکانات پیشرفته طبی را برای شفاخانه‌ها فراهم نماید.

وی گفت: اکنون در داخل کشور ظرفیت مناسب برای آموزش و تربیه داکتران متخصص وجود دارد و با استفاده از این ظرفیت می‌توانیم بسیاری از مشکلات صحی را حل نماییم.

عبدالکریم قیومی هم به نمایندگی از دیگر دکتران در این دیدار در مورد وضعیت صحی کشور، شفاخانه‌ها و داکتران صحبت نموده و گفته که درصورت فراهم شدن امکانات و وسایل پیشرفته طبی و ارتقاء ظرفیت متخصصین ، آوردن بعضی اصلاحات برنامه آموزشی طبی و سکتور صحی،‏ ما می‌توانیم پاسخ‌گوی مشکلات مریضان در بخش‌های مختلف باشیم.

قیومی از طالبان خواست توجه ویژه ای در بخش آموزش داکتران متخصص، فراهم کردن وسایل طبی معیاری و توسعه مراکز صحی در سرتاسر افغانستان داشته باشد.
 

 

کلیدواژه