جدی 11, 1395 13:49 Asia/Kabul
  • تلفات داعش و طالبان و بازداشت آدم ربایان در ولایت ننگرهار

در پی عملیات نیروهای ویژه افغان مستقر در فرودگاه جلال اباد علیه نیروهای داعش در ولسوالی آچین یک فرمانده و 5 عضو گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیدند.

حضرت حسین مشرقیوال سخنگوی فرماندهی پولیس ننگرهار به روز شنبه ګفت، نیروهای ویژه ای افغان مستقر در فرودګاه جلال اباد شب ګذشته عملیاتی را در مربوطات ولسوالی اچین این ولایت انجام دادند که در نتیجه آن به شمول یک فرمانده محلی و چهارتن از افراد مسلح گروه داعش کشته شدند ومقادیر زیادی سلاح ومهمات بدست نیروهای عملیات کننده افتاد .

وۍ افزود، دراین عملیات به مردم ملکی و نیروهای عملیات کننده تلفاتی وارد نشده است .

گروه داعش تا اکنون در این مورد چیزی نګفته است .

سخنګوی فرماندهی پولیس ننگرهار همچنان ګفت ، نیروهای ویژه همچنان عملیاتی را در مربوطات ولسوالی بټی کوټ ولایت ننګرهار انجام دادند که در نتیجه آن یک فرمانده ای محلی گروه طالبان که وۍ از آن نام نبرد از سوی این نیروها  بازداشت شده است.

 از سوی دیګر عطا الله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار میګوید نیروهای اداره امنیت ملی این ولایت دو تن از آدم ربایان را در حالی بازداشت کرده است که با استفاده از یونیفورم پولیس مرزی دست به ادم ربایی میزدند .

وۍ ګفت افراد بازداشت شده به جرم شان اعتراف کرده اند.

این افراد در حالی بازداشت شدند که در این اواخر آدم ربایی در شهر جلال آاباد افزایش یافته است و بیشتر این اتفاقات  با استفاده از امکانات نیروهای امنیتی و برای بدست اوردن پول صورت میګیرد.