دلو 22, 1402 17:26 Asia/Kabul
  • ملابرادر: ارائه خدمات بانکی بهتر در توسعه افغانستان نقش مهمی دارد
    ملابرادر: ارائه خدمات بانکی بهتر در توسعه افغانستان نقش مهمی دارد

معاون اقتصادی ریاست الوزرای طالبان گفت: ارائه بهترین خدمات بانکی به شهروندان در رشد بخش بانکی و توسعه کشور نقش مهمی را ایفا می کند.

به گزارش رادیو دری، ملا عبدالغنی برادر آخند، معاون اقتصادی ریاست‌الوزرای طالبان امروز (یکشنبه 22 دلو) در دومین نشست رهبری شورای عالی اقتصادی، کمیته ثبات مالی و سهامداران بانک‌ها؛ نقش بخش بانکی را در بازسازی و پیشرفت کشور ارزشمند خواند.

او در این نشست در کنار پیشرفت‌های به وجود آمده در بخش بانکی به برخی مشکلات نیز اشاره کرده و گفت : مشکل نقدینگی یکی یا دو بانک هنوز به طور کامل حل نشده و از سهامداران بانک ها و اعضای کمیته ثبات مالی خواست تا در حل این مشکل مشترکاً همکاری نمایند.

معاون اقتصادی ریاست‌الوزرای طالبان به شهروندان اطمینان داد که "امارت اسلامی" برای حل مشکلات اقتصادی مردم گام های قاطع برداشته و در این زمینه تعهد کامل و پلان های دراز مدت دارد.

عبدالغنی برادر همچنین سهامداران بانک‌های دارای مجوز را به کشور دعوت کرده و از آنها خواست، تا از نزدیک بانک‌های خود را به نحو بهتر مدیریت کرده و در رشد و ترقی سکتور بانکی کشور سهیم باشند.

وی به نمایندگی از "امارت اسلامی" به آنان اطمینان داد که در چوکات قانون به تمامی مشکلات آنان رسیدگی خواهد شد.

عبدالغنی برادر در پایان این نشست، جلسه کمیته ثبات مالی را مهم خوانده و ابراز امیدواری کرد که تداوم این جلسات در آبادی کشور، به ویژه در حل مشکلات سکتور بانکی مفید واقع خواهد شد.

بانک مرکزی افغانستان: بانک‌نوت‌های جدید چاپ خواهد شد

 

کلیدواژه