حمل 27, 1403 18:01 Asia/Kabul
  • دیدار مدیرکل امور اتباع خارجی خراسان رضوی با خانواده‌های شهدای فاطمیون
    دیدار مدیرکل امور اتباع خارجی خراسان رضوی با خانواده‌های شهدای فاطمیون

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با خانواده‌های سه تن از شهدای لشکر فاطمیون دیدار کرد.

به گزارش رادیو دری، حسین شرافتی‌راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با حضور در خانه‌های شهدای لشکر فاطمیون با خانواده‌های سردار شهید سیدحمزه علوی، شهید سیدمحمدرضا حسینی و شهید جاویدالاثر سیدحسین سجادی دیدار کرد.

شرافتی در این دیدار که با حضور جمعی از مسؤولان هیأت‌های مذهبی افغانستانی انجام شد، از مقام شامخ شهدا تجلیل کرد و ضمن تبریک حمله قهرمانانه موشکی ایران به مواضع رژیم اشغالگر قدس در سرزمین‌های اشغالی گفت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نبرد انتقام جویانه "وعده صادق" و دفاع از عزت و عظمت ایران و اسلام سپاس‌گزاریم و این دلاورمردی های سلحشورانه رزمندگان جبهه مقاومت را ارج می نهیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: رزمندگان لشکر فاطمیون ادامه دهنده راه، اندیشه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و نقش بسیار موثری در جبهه مقاومت و دفاع از حریم حرم داشته اند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در پایان سخنان خود، تکریم و احترام خانواده های معزز شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را که با صبوری و استقامت همواره پشتیبان رزمندگان اسلام بوده اند وظیفه خود دانست و بر آن تأکید کرد.

شرافتی راد: مهاجران افغانستانی همواره در کنار ملت ایران بوده اند

کلیدواژه