حمل 30, 1403 14:06 Asia/Kabul
  • تعهد برنامه جهانی غذا برای کمک به هفت میلیون افغانستانی نیازمند
    تعهد برنامه جهانی غذا برای کمک به هفت میلیون افغانستانی نیازمند

برنامه جهانی غذا اعلام کرد که درسال جاری هفت میلیون افغانستانی‌ را تحت پوشش قرار خواهد داد.

به گزارش رادیو دری، حاجی مولوی نورالهادی ابوادریس معاون والی بلخ در دیدار با نجیب الله رحمانی مسئول دفتر برنامه جهانی غذا، خواهان ایجاد هماهنگی میان اداره های محلی و نهادهای کمک رسان در امر کمک به نیازمندان شد و گفت: در بلخ نیز افراد نیازمند زیاد است و باید به آنان توجه شود.

 نجیب الله رحمانی در این دیدار، معلومات مفصلی از برنامه ها و فعالیت های خویش در قسمت شمالی افغانستان ارائه کرد و گفت: برنامه جهانی غذا در سال پیش‌ رو در سراسر افغانستان هفت میلیون نفر را در ۳۵۰ ولسوالی تحت حمایت خویش قرار می‌دهد که از آن جمله دو میلیون نفر در قسمت شمال هستند.

مولوی ابوادریس از عرضه خدمات و کمک های بشری دفتر برنامه جهانی غذا در ولایت بلخ قدردانی نموده و تاکید کرد حکومت طالبان زمینه کمک و فعالیت را برای انجمن های امدادرسان مساعد ساخته و از هیچ‌گونه همکاری در این زمینه دریغ نخواهد کرد. 

ابوادریس از دفتر برنامه جهانی غذا در زون شمال خواست خدمات و کمک های خویش را با هماهنگی سکتورهای مربوطه انجام دهند تا خانواده های بی بضاعت واقعی با همکاری ادارات مربوطه شناسایی و افراد فقیر جامعه به گونه کامل از کمک ها مستفید شوند.

ادامه کمکهای سازمان جهانی غذا به افغانستان

کلیدواژه