جوزا 10, 1403 16:48 Asia/Kabul
  • عبدالکبیر: برای مردم افغانستان تلاش همه جانبه می‌کنیم
    عبدالکبیر: برای مردم افغانستان تلاش همه جانبه می‌کنیم

معاون سیاسی ریاست الوزرای حکومت طالبان گفت حکومت سرپرست برای حل مشکلات شهروندان کشور تلاش‌ همه‌جانبه می‌کند.

به گزارش رادیو دری، مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرای حکومت طالبان در قصر سپیدار با مسئولان ولایتی پروان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، مسئولان ولایتی پروان در مورد وضعیت امنیتی، اقتصادی و اجتماعی این ولایت به معاون سیاسی ریاست الوزرا معلومات ارائه کردند و گفتند که اکنون امنیت سرتاسری در ولایت پروان تامین است و مردم با ادارات ولایتی همکاری دارند.

به گفته این مسوولان، باشندگان پروان از تحکیم قدرت در کشور خرسند هستند و هماهنگی خوبی در بخش‌های مختلف به وجود آمده است.

مسوولان پروان خواستار آن شدند که بر علاوه ساخت سرک‌ها، دیوارهای استنادی، پل‌ها، پلچک‌ها و کلنیک‌ها، به پروژه‌های انکشافی و بازسازی در این ولایت توجه اساسی صورت گیرد.

مولوی عبدالکبیر نیز در این دیدار ضمن تشکر از تلاش‌ها و خدمات مسئولان ولایتی پروان گفت: به تمام ولایات مرکزی به شمول پروان، کاپیسا و پنجشیر توجه جدی صورت می‌گیرد و به گونه‌ای همه جانبه خواست‌های مردم در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم با نظام اسلامی همکار هستند، از مسئولان ولایتی خواست که در فضای همکاری با مردم با مهربانی برخورد کرده و به مشکلات آنان در بخش‌های مختلف رسیدگی کنند.

 معاون سیاسی ریاست الوزرای طالبان هم‌چنان با تأکید بر اینکه حکومت سرپرست تمام مردم افغانستان را از خود می داند، گفت حکومت بدون تبعیض به مردم خدمت و برای حل مشکلات آنان، تلاش‌ همه جانبه می‌کند.

علمای شیعه مطالبات خود را با عبدالکبیر در میان گذاشتند

عبدالکبیر: حکومت طالبان از حمایت مردم برخوردار است