جوزا 25, 1403 13:40 Asia/Kabul

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرای حکومت طالبان می‌گوید که راه‌اندازی سیستم دیجیتالی در ادارات در اولویت کاریش قرار دارد.

یه گزارش ذبیح الله قریشی خبرنگار رادیو دری، ارگ در خبرنامه‌ ای نوشته است که مولوی عبدالسلام حنفی این سخنان را در دیدار با نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و شماری از اعضای اتاق‌های مختلف کشور بیان کرده است.

معاون اداری ریاست الوزرای حکومت طالبان گفت که راه‌اندازی سیستم دیجیتالی در ادارات را در اولویت کاری خویش قرار داده و در این راستا مسوولان به تلاش‌های شان ادامه می‌دهند.

در این دیدار، خان جان الکوزی و شیرین‌ آغا سخی، به نمایندگی از سایر اعضای اتاق‌های مختلف افغانستان از تأمین امنیت و فراهم شدن زمینه‌های مناسب برای تجارت و سرمایه‌گذاری در کشور ابراز خرسندی کردند و با اشاره به محو فساد اداری در سطح تمامی ادارات امارتی، بر آسان‌سازی مراحل اداری اسناد تجار و سرمایه‌گذاران و تقویت و گسترش دیجیتالی درخصوص بررسی اسناد تجارتی تأکید ورزیدند.

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرای حکومت طالبان نیز در این دیدار، فعالیت‌ها و عرضه‌‌ای خدمات تاجران و سرمایه‌گذاران کشور را مورد تحسین قرار داد و تصریح کرد که امارت اسلامی افغانستان تلاش می‌ورزد تا شرایط خوب تجارتی را در کشور ایجاد کرده و تمامی سهولت‌های لازم را برای تاجران و سرمایه‌گذاران در داخل کشور فراهم سازد.

کلیدواژه