اسد 09, 1403 10:22 Asia/Kabul

وزیر داخله حکومت طالبان ده مقام برتر کنکور را مورد تشویق قرار داده و آن ها خواهان فراهم شدن زمینه ادامه تحصیل دختران شدند.

به گزارش ذبیح الله قریشی خبرنگار رادیو دری، سراج الدین حقانی سرپرست وزارت داخله حکومت طالبان با ده تن از مقام برتر کنکور سال ۱۴۰۳دیدار نموده، آن ها را مورد تشویق قرار داد.

وزیر داخله حکومت طالبان پیروزی این جوانان را به همه ملت تبریک گفته، بیان داشت: ایجاد فاصله بین علوم عصری و دینی دسیسه اشغالگران بوده و بخاطر خنثی نمودن آن باید مشترک کار کنیم و در تمام زمینه ها از ارزش های اسلامی و ملی خود پاسداری و دفاع کنیم.

حقانی از جوانان خواست که با حفظ روحیه دینی و ملی از سیاست بازی ها و مسائل اختلافی خود را دور نگهداشته و در میدان تعلیم بخاطر بدست آوردن هدف خود تلاش بیشتر نمایند تا آماده خدمت به دین و وطن شوند.

این جوانان در کنار قدردانی از آموزگاران و والدین شان از وزیر داخله حکومت طالبان نیز تشکر و قدردانی نموده، از وی خواستند زمینه آموزش را برای بازماندگان از درس نیز فراهم کند.

این در حالی است که دختران بالاتر از صنف ششم نزدیک به سه سال است که از درس عقب مانده و دروازه های مکتب به روی شان بسته مانده.

از ده نفر برتر کنکور ۱۴۰۳ تقدیر شد

کلیدواژه