اسد 12, 1403 14:41 Asia/Kabul
  • حسینی مزاری
    حسینی مزاری

مراسم تجلیل از مقام شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و فواد شکر فرمانده حزب الله لبنان شب گذشته ۱۱ مردادماه در مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان در مشهد با حضور شخصیت‌های فرهیخته و برجسته اهل تشیع و تسنن افغانستانی و ایرانی برگزار شد.

به گزارش رادیو دری، حجت‌الاسلام سید عیسی حسینی مزاری؛ رئیس مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان در این مراسم اظهار داشت که این اقدامات تلاشی برای ایجاد ترس و وحشت در جهان اسلام و آزادگان جهان است، اما در واقع نشان‌دهنده ضعف و فروپاشی تدریجی استکبار جهانی است.

رئیس مرکز تبیان با اشاره به نقش مهم امام خمینی (ره) در تمرکز روی مسئله فلسطین و ادامه این نگاه، توسط خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای بیان کرد که امروز جبهه مقاومت اسلامی به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است.

حسینی مزاری گفت: افغانستان پس از ایران و سوریه سومین کشوری بود که به صورت رسمی علیه اسرائیل موضع‌گیری کرد و اقدامات خود را فراتر از شعار‌های سیاسی انجام می‌دهد.

حفیظ‌ الله سلطانی، نماینده مهاجرین اهل سنت در خراسان رضوی هم ترور اسماعیل هنیه را ناشی از ترس دشمنان اسلام از جوامع اسلامی دانست.

وی با اشاره به نقش برجسته جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب اسلامی، اظهار داشت که محور مقاومت همواره در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده و این راه را ادامه خواهد داد.

سلطانی همچنین از تمام مجاهدین و قهرمانان مقاومت خواست تا با همبستگی و اتحاد، دشمنان اسلام را شکست دهند.

 

کلیدواژه