اسد 17, 1403 13:08 Asia/Kabul

مسوولان وزارت اطلاعات و فرهنگ حکومت افغانستان می گویند: به منظور ساماندهی بهتر فعالیت های خبرنگاری در کشور روند توزیع کارت هویت برای خبرنگاران تسریع کرده اند.

به گزارش فیض احمد محمدی خبرنگار رادیو دری، مولوی حیات الله مهاجر معین نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ حکومت طالبان می‌گوید که توزیع کارت خبرنگاری از یک‌سال گذشته آغاز شده و خبرنگاران می‌توانند کارت هویت شان را از وزارت اطلاعات و فرهنگ دریافت کنند.

معین نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ حکومت افغانستان با اشاره بر اینکه خبرنگاران در ولایات نیز می توانند جهت اخذ کارت هویت به ریاست های اطلاعات و فرهنگ مراجعه نمایند‌، اظهار داشت: توزیع این برگه های هویتی تسهیلات بیشتری را برای دسترسی خبرنگاران به ادارات حکومتی و اطلاعات را ایجاد می کند.

مولوی مهاجر خاطرنشان کرد: «موضوع توزیع کارت های هویت خبرنگاری برای خبرنگاران افغانستان از یک سال گذشته توسط معینیت نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ در دستور کار قرار گرفت و تاکنون این روند ادامه دارد و خبرنگاران می توانند کارت های هویتی شان را دریافت کنند و این پروسه عملا در مرکز افغانستان ادامه دارد.»

این مقام وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان با بیان اینکه روند توزیع کارت های هویت خبرنگاری در کابل آغاز شده از خبرنگاران سایر ولایات نیز خواست تا به منظور طی مراحل اداری به ریاست های اطلاعات و فرهنگ ولایات خود مراجعه کنند.

آنگونه که مسئولان وزارت اطلاعات و فرهنگ حکومت افغانستان گفته اند: به زودی روند توزیع کارت های هویتی برای خبرنگاران در ولایات نیز آغاز خواهد شد.

کلیدواژه