اسد 31, 1403 09:19 Asia/Kabul
  • وقوع سیلاب در جلال آباد خسارات جانی و مالی برجای گذاشت
    وقوع سیلاب در جلال آباد خسارات جانی و مالی برجای گذاشت

جاری شدن سیلاب در جلال آباد یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

به گزارش محمد آصف شینواری خبرنگار رادیو دری، دفتر سخنگوی والی ننگرهار در اعلامیه ای که به رسانه ها فرستاده، گفته است که بعد از بارندگی شدید  در نواحی سوم، پنجم و هفتم شهر جلال آباد وهمچنان منطقه چمتله ولسوالی سرخرود براثر جاری شدن سیلاب  خسارات بزرگ مالی به مردم وارد گردیده است.

در اعلامیه آمده است که دو کودک مجروح به بیمارستان مرکزی شهر جلال آباد انتقال داده شده بود که یکتن در بیمارستان جان باخته است.

وقوع سیلاب در جلال آباد خسارات جانی و مالی برجای گذاشت

در اعلامیه دفتر سخنگوی والی ننگرهار آمده است، با آنکه معلومات دقیق خسارات وارده ناشی از این سیلاب آماده و با رسانه ها شریک ساخته خواهد شد اما براساس معلومات اولیه ده ها منزل مسکونی در نواحی سوم، پنجم وهفتم شهر جلال آباد براثر داخل شدن آب خسارت دیده اند، صدها  خانواده مجبور به ترک خانه های شان شدند و همچنان اعضای ده ها خانواده از طرف نیروهای امنیتی و تیم های کمکی هلال احمر از خطر سیلاب نجات داده شده و به محلات امن انتقال داده شده است.

وقوع سیلاب در جلال آباد خسارات جانی و مالی برجای گذاشت

سیلاب در بعضی مناطق جریان برق و ترافیک را مختل ساخته است، همچنان سیلاب های شب گذشته باعث تخریب جاده های داخل شهر، پلهای ارتباطی، دیوار های استنادی و همچنان محلات عام المنفعه شده است.

سیلاب در ولایت نورستان و لغمان تلفات جانی و خسارات مالی برجای گذاشت

کلیدواژه