دهها پروژه عمرانی در ولایت قندوز تطبیق و به بهره برداری سپرده شد
(last modified 1403-06-16T11:11:13+00:00 )
سنبله 16, 1403 15:41 Asia/Kabul

شهرداری قندوز طی یک سال گذشته، ۳۸ پروژه کوچک و بزرگ را در بخش‌هایی از این ولایت تطبیق کرده است.

به گزارش سمیع خاوری خبرنگار رادیو دری، مسئولان در شهرداری قندوز می‌گویند: این اداره طی یک سال گذشته در همکاری با شماری از موسسات ملی و بین‌المللی حدود ۳۸ پروژه عمرانی را در نقاط مختلف این ولایت تطبیق کرده است که شامل ساخت و ساز، ایجاد پارک‌های تفریحی و پروژه‌های زیربنایی می‌باشد.

قاری گل نبی انس شهردار قندوز با انتقاد از فعالیت حکومت محلی در نظام پیشین افغانستان می‌گوید: مشکلات و نیازمندی‌های جدی مردم را در این ولایت لیست کرده اند که به زودی شماری از پروژه‌های دیگر را نیز در ساحات مختلف این ولایت تطبیق می‌نمایند.

به گفته شهردار قندوز مسئولین در حکومت پیشین با آنکه پول هنگفتی را از مراجع مختلف گردآوری می‌کردند اما در حصه ساخت و ساز و رسیدگی به مشکلات مردم توجه ای نکرده اند.

باشندگان قندوز نیز از فعالیت‌های اداره شهرداری در این ولایت ستایش نموده، می‌گویند: با تطبیق شماری از پروژه‌ها مخصوصاً آسفالت برخی جاده‌ها، مشکلات شأن از ناحیه بندش راه و گیر کردن در آب و گِل حل شده است.

این باشندگان می‌گویند: با تطبیق پروژه‌ها جدا از اینکه مردم به خدمات عامه دسترسی پیدا کرده اند، زمینه کار برای صدها تن نیز فراهم شده است.

قندوز در شمالشرق افغانستان به عنوان زون یکی از ولایت‌های بزرگ عوایدی به شمار می‌رود که حکومت پول هنگفتی از آن بدست می‌آورد، باشندگان قندوز اما می‌گویند در مقایسه به عوایدی این ولایت کاری آنچنانی صورت نگرفته است.

شهرداری قندوز طی سه سال گذشته صدها جاده عمومی و فرعی این ولایت را آسفالت و ده‌ها پروژه کوچک و بزرگ را در بخش‌های آن نیز تطبیق کرده است.

بهره برداری از دهها پروژه عام‌المنفعه‌ در کندز

کلیدواژه