سنبله 21, 1403 13:40 Asia/Kabul

مسئولان محلی در ولایت تخار از سفر رهبر طالبان به شمال‌شرق افغانستان و دیدار با شماری از مسئولان محلی و بزرگان قومی این ولایت خبرداده اند.

به گزارش سمیع خاوری خبرنگار رادیو دری، مسئولان محلی در ولایت تخار می‌گویند: زعیم و رهبر حکومت کنونی طی سفری به این ولایت با مسئولان محلی، علما و روحانیون دیدن کرده و روی شماری از موارد نیز صحبت نموده است.

مولوی عبیدالله امین‌زاده والی تخار می‌گوید: هزاران تن در این ولایت منتظر بودند تا رهبر حکومت کنونی به تخار بیایید و با آنان دیدار و گفت‌وگو نماید.

به گفته مسئولان، سفر رهبر طالبان به این ولایت و دیدار با مقامات محلی تاثیرات خوبی داشته اما والی تخار روی جزئیات این سفر و تاثیرات آن اشاره‌ای نکرده است.

والی تخار نیز می‌گوید: تطبیق فرمان رهبر نظام کنونی بر همه واجب است و او از آمادگی برای خدمت گزاری به مردم اطمینان می‌دهد.

از چند روزی قبل خبر سفر رهبر طالبان به شمال‌شرق افغانستان در میان مردم شایعه شده بود و در ضمن طی سه چهار روز گذشته شهر تالقان مرکز ولایت تخار نیز چهره نظامی گرفته بود

اکنون پس از سه روز والی تخار در این ولایت گفته است که رهبر آنان به تخار آمده بود و با شماری از مسئولان محلی و مردم دیدار کرده است. 

تاکید رهبر طالبان بر اتحاد میان اقوام افغانستان

کلیدواژه