محمد محقق: شهادت یحیی السنوار الگوی کاملی برای یک مجاهد است
(last modified 1403-07-28T08:22:43+00:00 )
میزان 28, 1403 12:52 Asia/Kabul
  • محمد محقق: شهادت یحیی السنوار الگوی کاملی برای یک مجاهد است
    محمد محقق: شهادت یحیی السنوار الگوی کاملی برای یک مجاهد است

رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان در پیامی با اشاره به شهادت یحیی سنوار فرمانده مجاهد فلسطینی تصریح کرد: شهادت یحیی السنوار در شرایطی که تا آخرین نفس با اشغالگران وطنش جنگید، الگوی کاملی برای یک مجاهد فی سبیل الله است.

به گزارش رادیو دری؛ محمد محقق در این پیام افزود:  گرچه او و همرزمانش در یک جنگ نابرابر به شهادت رسیدند و محاسبات دنیای استکبار و دشمن اشغالگرش این است که یحیی سنوار و نهضت فلسطین شکست خورده است، ولی یقیناً چنین نیست.

وی اظهار کرد: یحیی با قیافه خاکی اش و با بدن تکه تکه و زخمدارش که در آخرین لحظه حیات، یک تکه چوب را به سوی پهپاد رژیم صهیونیستی پرتاب کرد، الگویی شد برای همیشه و برای نسل های بعدی فلسطین و جهان عرب و اسلام. 

در پیام محقق تاکید شده است: یحیی با مقاومتش دیگر نمی‌میرد؛ او تا نام فلسطین و آرمان آزادی فلسطین هست، جاودانه است؛ یحیی زنده است و  در گذر اعصار و قرون بعد هرگز فراموش نخواهد شد؛ خدایش رحمت کند.

یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز چهارشنبه گذشته در حال نبرد با دشمن اشغالگر صهیونیستی در شهر رفح ( جنوب باریکه غزه)  به یاران شهیدش پیوست و جنبش حماس شهادت او را روز جمعه تایید کرد. 

طالبان: شهید «یحیی السنوار»نماد مقاومت و ایثار است

کلیدواژه