مردم هرات خواهان وحدت مسلمانان برای مقابله با جنایات رژیم اسرائیل‎ شدند
(last modified 1403-07-29T09:12:14+00:00 )
میزان 29, 1403 13:42 Asia/Kabul

در پی افزایش جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت در کشورهای فلسطین و لبنان، شهروندان هرات بر اتحاد، انسجام و اقدام علیه این جنایات تاکید کردند.

به گزارش فیض احمد محمدی خبرنگار رادیو دری، مردم افغانستان که خود نیز 4 دهه جنگ، بحران، ناامنی و قتل و کشتار را در کشور تجربه کردند، می گویند: دیگر زمان آن رسیده است که جنایات ضدبشری و کشتار بی رحمانه مسلمانان در سراسر دنیا متوقف شود و عاملان آن مجازات شوند.

 شهروندان هرات اوضاع نابسامان در سرزمین فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و سایر کشورهای اسلامی را غیرقابل تحمل دانسته و تاکید می کنند هرچه زودتر باید کشورهای اسلامی پاسخ این گستاخی های اسرائیل  را بدهند.

مردم هرات تنها راه سرکوب اشغالگران و آزادی کشورهای اسلامی که در زیر سلطه متجاوزان است را در وحدت، برادری و از خود گذری مسلمانان دانسته از آحاد ملت های اسلامی خواستند تا با حفظ اتحاد و یکپارچگی درس فراموش نشدنی را برای دشمنان اسلام بدهند.

این شهروندان با نگرانی از تشدید تهاجمات بی رحمانه و حملات تروریستی رژیم غاصب اسرائیل بر سرزمین های فلسطینیان تاکید کردند، کشورهای جهان در برابر این همه ظلم و بیدادگری سکوت کردند و این نشان دهنده حمایت این کشورها از اقدامات ضدبشری اسرائیل است.

تظاهرات مردم کابل در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه

کلیدواژه