اسد 16, 1395 18:23 Asia/Kabul
  • تکرار وعده های هیئت کنگره ی آمریکا در دیدار با عبدالله عبدالله

عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه افغانستان صبح امروز با هیئت هشت نفری کنگره ی آمریکا در دفتر کارش در قصر سپیداردیدار و گفتگو کرد.

نمایندگانی از کنگره ی آمریکا با رئیس اجرائیه ی دولت وحدت ملی دیدار کردند.

به گزارش رادیو دری بر اساس خبرنامه ی ارسالی دفتر ریاست اجرائی  عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه افغانستان صبح امروز با  هیئت هشت نفری کنگره ی آمریکا در دفتر کارش در قصر سپیداردیدار و گفتگو کرد  .

عبدالله در این دیدار بر اراده ی حکومت افغانستان  در مبارزه با تهدیدهای مشترک و تروریزم بین المللی تاکید کرد و گفت کشورش در خط اول نبرد قراردارد . وی نسبت به گسترش همکاریهای دو جانبه ابراز امیدواری کرد .

خانم پلوسی هم که سرپرستی هیئت هشت نفره ی کنگره ی آمریکا را برعهده داشت در این دیدار پیشرفتهای دولت وحدت ملی را امیدوار کننده خواند و مدعی شد که اعضای کنگره ی آمریکا از این پیشرفتها استقبال می کنند .

وی همچنین در ادامه با تکرار وعده ی کمک به افغانستان و نیروهای مسلح این کشور در مبارزه با آنچه که به اصطلاح تروریزم نامید مدعی حمایت از  صلح و ثبات در این کشور شد .

این در حالیست که با گذشت بیش از 15 سال از اشغال افغانستان و وعده ی تسلیح و آموزش قوای مسلح این کشور شاهد گسترش روز افزون ناامنیها هستیم .

کلیدواژه