کشته و زخمی شدن 10 مخالف مسلح دولت در جنوب افغانستان
(last modified Sun, 29 Jan 2017 09:20:24 GMT )
دلو 10, 1395 13:50 Asia/Kabul

فرماندهی قول اردوی 205 اتل مستقر در ولایت قندهار از کشته و زخمی شدن ده مخالف مسلح دولت در زون جنوب خبر می دهد.

بر اساس خبرنامه ای که توسط دفتر مطبوعاتی قول اردوی 205 اتل به رادیو دری ارسال شده است ،در زون جنوب کشور  10 تن از مخالفان مسلح دولت  کشته و زخمی شده اند .

آن گونه که در این خبرنامه آمده است طی ۲۴ساعت گذشته و در عملیات نظامی  فرماندهی قول اردوی205 اتل و سایر نیروهای امنیتی درمربوطات ولسوالی شاولی کوت و میوند ولایت قندهار 7 تن از مخالفان مسلح دولت کشته و سه تن دیگرشان زخمی شدند.

این خبرنامه می افزاید که در جریان این عملیات های نظامی دو مخالف مسلح نیز به اسارت منسوبین ارتش ملی افغانستان در آمده اند  و نیروهای دولتی مقادیری سلاح و مهامات را در این عملیات کشف و ضبط  کردند.

دفتر مطبوعاتی قول اردوی 205 اتل مستقر در قندهار ، در این خبرنامه  خطاب به ساکنان ولایت های جنوبی افغانستان چنین نوشته است :

مردم مسلمان ،شریف و عزتمند ولایات قندهار ، زابل ،ارزگان و دایکندی درشرایط کنونی که دشمنان ازکشتن و ضرر رساندن به مردم بی دفاع ملکی دست نمی کشند، اردوی ملی و نیروهای امنیتی درراستای حفظ و نگهداری مال و جان مردم می کوشند و در ازبین بردن دشمنان افغانستان از هیچ گونه سعی وتلاشی دریغ نورزیده خود را درپیشگاه خداوند  ومردم دردمند افغانستان مسئول دانسته ،برای هر نوع قربانی آماده هستند.

جزئیات بیشتر این خبر در گزارش همکارمان عالمی موجود است.

کلیدواژه