عبدالله: محمد اشرف‌غنی لیاقت ریاست‌ جمهوری افغانستان را ندارد
(last modified 1395-05-22T10:18:25+00:00 )
اسد 22, 1395 14:48 Asia/Kabul
  • عبدالله: محمد اشرف‌غنی لیاقت ریاست‌ جمهوری افغانستان را ندارد

رئیس‌ شورای اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان گفت: قصد دارد شنبه هفته آینده با محمد اشرف‌ غنی رئیس‌جمهور افغانستان در مورد نارضایتی مردم صحبت کند .

 رئیس‌ شورای اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان با انتقاد از عملکرد دولت کابل گفت که محمد اشرف‌ غنی لیاقت ریاست‌ جمهوری این کشور را ندارد.

به گزارش امروز خبرگزاری تسنیم، "عبدالله عبدالله" رئیس‌ شورای اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان گفت: قصد دارد شنبه هفته آینده با محمد اشرف‌ غنی رئیس‌جمهور افغانستان در مورد نارضایتی مردم صحبت کند و امیدوار است در گفت‌وگوهایش با رئیس‌جمهور افغانستان "عقل سلیم حاکم باشد".

عبدالله افزود: توافقنامه تشکیل حکومت وحدت ملی افغانستان اگر به مفهوم رد دستورات رئیس‌ جمهور این کشور نیست، اما به معنای رفتارهای خودسرانه هم نیست.

رئیس‌ شورای اجرایی افغانستان خاطر نشان کرد: از سه ماه گذشته تاکنون محمد اشرف‌ غنی فرصتی را برای ملاقات رو در رو جهت بیان مشکلات فراهم نکرده است.

از مواردی که عبدالله و اشرف‌غنی در مورد آن با مشکلاتی مواجه شده‌اند و دو طرف مواضع مشخصی را از خود بروز داده‌اند روند مذاکرات صلح دولت افغانستان، شناسنامه‌های الکترونیک و چگونگی ایجاد اصلاحات در نظام انتخاباتی این کشور است.

کلیدواژه