جوزا 13, 1396 07:31 Asia/Kabul
  • تاکید مردم ولایت غزنی افغانستان بر  لغو پیمان امنیتی کابل - واشنگتن

شهروندان ولایت غزنی افغانستان با بیان اینکه آمریکا مسؤل همه جنایات در جهان و افغانستان است،لغو پیمان امنیتی کابل - واشنگتن را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری آوای افغانستان ، "محمد جواد ولایتی "سرپرست مرکز فعالیت های اجتماعی و فرهنگی تبیان ولایت غزنی خواهان لغو پیمان امنیتی این کشور با آمریکا شد واعلام کرد با وجود امضا این پیمان نه تنها  وضعیت امنیتی و اقتصادی افغانستان بهتر نشد ، بلکه وخیم تر شده است.پس این پیمان برای افغانستان سودی ندارد و باید فوری لغو شود.

­شماری از شهروندان ولایت غزنی افغانستان هم درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری آوای افغانستان،آمریکا را مسؤل همه جنایات در افغانستان دانستند و اعلام کردند ، گروههای  تروریستی داعش،القاعده و همه گروهک های تروریستی تکفیری که در افغانستان و کشورهای اسلامی جنایت می کنند ، ساخته و پرداخته آمریکا هستند.

" علی احمد " یکی از شهروند ولایت غزنی  گفت، آمریکا توان نابودی کامل و فوری گروهک های تروریستی را دارد اما برای اینکه به بهانه مبارزه با این گروهها به کشور های اسلامی تجاوز و منابع آنها را چپاول کند نه تنها به فکر نابودی کامل این گروهک ها نیست بلکه از این گروهک های تروریستی حمایت نیز می کند.

 

 

کلیدواژه