جوزا 20, 1396 15:00 Asia/Kabul
  • وزارت  داخله افغانستان: عاملان حمله به نمازگزاران پکتیا مجازات می‌شوند

وزارت داخله افغانستان در واکنش به حمله افراد مسلح ناشناس به نمازگزاران در ولایت پکتیا تاکید کرد: عاملان این حادثه به سزای اعمالشان خواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت  داخله افغانستان امروز شنبه 20 جوزا  با انتشار اطلاعیه‌ای گفت: این وزارت، تیر‌اندازی دشمنان مردم افغانستان بر نمازگزارن در ولایت پکتیا را به شدت محکوم  و در راستای به کیفر رساندن عاملان این حمله تروریستی از هر تلاشی دریغ نخواهد کرد.

در اطلاعیه آمده است پلیس ولایت پکتیا، حوالی ساعت 8:45 شب گذشته دشمنان دین و مردم افغانستان با تیراندازی به نمازگزاران هنگام نماز در یکی از مساجد شهر گردیز، 3 نمازگزار شهید و 9 نماز گزار دیگر را زخمی کردند.

وزارت داخله افغانستان نوشت: هدف قرار دادن افراد غیر نظامی درماه مبارک رمضان نشان دهنده ضعف و ناتوانی جدی دشمنان دین و مردم افغانستان بوده که توان مقابله با نیروهای امنیتی افغانستان را ندارند و  افراد غیرنظامی را به شیوه‌های مختلف تروریستی هدف قرار می‌دهند که یک عمل جنایتکارانه ضد انسانی و ضد اسلامی و قابل بخشش است.

وزارت داخله افغانستان نوشت: تروریست‌ها با این رویکرد ضد انسانی و ضد اسلامی نه تنها به اهداف شوم خود نمی‌رسند بلکه به جز از ذلت چیزی دیگری را در دنیا و آخرت نصیب نخواهند شد.

چند مهاجم مسلح حوالی ساعت 8:45 شب گذشته در یکی از مساجد شهر گردیز مرکز ولایت پکتیا نمازگزاران را به رگبار گلوله بستند و در این حمله 3 نمازگزار کشته و 9 نمازگزار دیگر زخمی شدند.

کلیدواژه