نهمین نمایشگاه بهار قرآن با تقدیر از خبرنگاران به کارش پایان داد
(last modified 1396-03-20T11:46:21+00:00 )
جوزا 20, 1396 16:16 Asia/Kabul
  • نهمین نمایشگاه بهار قرآن با تقدیر از خبرنگاران به کارش پایان داد

نهمین دور نمایشگاه بهار قرآن پس از یک هفته فعالیت، امروز با تقدیر از خبرنگاران، و سخنرانی مسئولان این نمایشگاه و بنیاد راه امین به صورت رسمی پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، «عباس حسن‌زاده» رئیس شورای عالی قرآنی افغانستان در محفل اختتامیه نهمین نمایشگاه بهار قرآن  رمضان را بهار قرآن خواند و گفت: رمضان ماه خودسازی و تزکیه نفس است.

حسن‌زاده با خرسندی از همکاری وزارت اطلاعات و فرهنگ مبنی بر برگزاری نمایشگاه بهار قرآن افزود: نهمین دور نمایشگاه بهار قرآن نیز با استقبال پرشور مردم پایان یافت.

وی تصریح کرد: در این دور نمایشگاه، رسانه‌ها کمتر توجه کرده و دلیل آن نیز حوادث و رویداد‌های اخیر است که آنها را به خود مشغول کرد.

رئیس شورای عالی قرآنی افغانستان در پایان سخنان خود با بیان اینکه نهمین نمایشگاه بهار قرآن نسبت به سال‌های گذشته کمتر مورد استقبال مردم قرار گرفت، توضیح داد: عدم تبلیغات رسانه‌ها سبب شد تا مردم آگاهی پیدا نکنند.

در همین حال «فاضل حسینی» رئیس بنیاد راه امین در این محفل با بیان اینکه مسلمانان از قرآن فاصله گرفته‌اند، گفت: مشکلات کنونی ریشه در عدم توجه به قرآن دارد و کسی به آن توسل نمی‌کند.

حسینی با تأکید بر داشتن تقوا و توسل به قرآن افزود: قرآن مسلمانان را از آتش جهنم نجات داده و سبب حل مشکلات می‌شود.

وی در پایان سخنان خود رمضان را ماه وحدت خواند و تصریح کرد: افغانستانی‌ها در وضعیت کنونی نیاز شدید به وحدت و همبستگی دارند و باید در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

در پایان این محفل شماری از رسانه‌ها و خبرنگاران نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.