سرطان 27, 1396 12:38 Asia/Kabul
  • سخنگوی عبدالله: افغانستان در عرصه توسعه پایدار، گام‌های مثبتی برداشته است

سخنگوی ریاست اجراییه دولت وحدت ملی افغانستان، گفت: دولت افغانستان که در سال ۲۰۱۵ میلادی، عضویت سازمان ملل متحد را در بخش اهداف توسعه پایدار به دست آورده، دستاوردهایش را در عرصه توسعه پایدار در سازمان ملل متحد ارایه می‌کند.

به گزارش رادیو دری،«مجیب الرحمن رحیمی» سخنگوی ریاست اجراییه دولت وحدت ملی افغانستان گفت: با وجود چالش‌های امنیتی، افغانستان توانسته است که نسبت به دیگر کشورهای عضو توسعه پایدار سازمان ملل، دستاوردهای خوبی را در ۲ سال اخیر داشته باشد.

رحیمی افزود: نشست رییس اجراییه دولت وحدت ملی با نماینده سازمان ملل متحد در کابل و سایر نهادهای بین‌المللی دیگر، برگزار شد که سازمان ملل متحد پیشرفت‌های دولت افغانستان را در بخش توسعه پایدار، موفق ارزیابی کرده است.

سخنگوی ریاست اجراییه دولت وحدت ملی افغانستان تاکید کرد: دولت افغانستان بیشتر از آنچه که انتظار داشته، در رشد توسعه گام برداشته است که حتی، سازمان ملل متحد، افغانستان را یک کشور نمونه عنوان کرده است.

جمهور به نقل از وی نوشت: قرار است تا ۲ روز دیگر، هیاتی توسط  افغانستان در سازمان ملل حضور یابد و دستاوردهای توسعه پایدار افغانستان را در مقر این سازمان ارایه کنند.