تلفات گروه داعش در ولایت ننگرهار / شاهدان عینی : 4 غیرنظامی در حملات نیروهای خارجی کشته شدند
(last modified 1396-08-30T08:44:24+00:00 )
عقرب 30, 1396 13:14 Asia/Kabul
  • تلفات گروه داعش در ولایت ننگرهار / شاهدان عینی : 4 غیرنظامی در حملات نیروهای خارجی کشته شدند

در نتیجه حملات نیروهای ائتلاف خارجی در ولایت ننگرهار علاوه بر اینکه 8 نفر از اعضای گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیدند، 4 نفر از غیرنظامیان افغان را نیز به قتل رسیدند.

به گزارش خبرنگار رادیو دری، حضرت حسین مشرقیوال سخنگوی فرماندهی پولیس ولایت ننگرهارامروز سه شنبه گفت در نتیجه حملات هوایی طیارات جنگی نیروهای خارجی که شب گذشته در مربوطات ولسوالی آچین این ولایت بر مواضع ومخفیگاه های گروه داعش صورت گرفت، هشت تن از افراد مسلح گروه داعش کشته شده و دو انبار سلاح ومهمات و یک میل دهشکه مربوط به این گروه نیز تخریب و از بین برده شده است .

مشرقیوال گفت در این حملات هوایی به مردم ملکی تلفات وارد نشده است .

این در حالیست که شاهدان عینی میگویند که  شب ګذشته نیروهای ویژه امنیتی افغان عملیاتی را در منطقه ای مرکی خیل ولسوالی خوگیانی بر منزل مسکونی مولوی شیرین دل یک تن از مدرسین یک مدرسه دینی مربوط به ریاست معارف ولایت ننگرهار انجام دادند که در نتیجه آن خود مولوی شیرین دل با دو تن دیگر که هویت شان تا هنوز تثبیت نشده به قتل رسیدند.

 شاهدان عینی میگویند صبح امروز که مردم منطقه ، آسیب دیدگان را برای درمان به بیمارستان منتقل می کردند در مسیر مورد هدف حمله طیاره بدون سرنشین امریکایی  قرار ګرفتند که در نتیجه آن 4 نفر غیرنظامی دیگر به قتل رسیدند.

تا اکنون اداره ولایتی ننگرهار در این مورد واکنشی نشان نداده است.