برگزاری همایش حزب نهضت و مقاومت اسلامی افغانستان در کابل
(last modified Tue, 21 Nov 2017 14:04:34 GMT )
عقرب 30, 1396 18:34 Asia/Kabul
  • برگزاری همایش حزب نهضت و مقاومت اسلامی افغانستان در کابل

همایش حزب نهضت و مقاومت اسلامی افغانستان تحت نام شکوه ایستادگی در خزان توطئه ها، امروز در کابل با حضور شماری از اعضای مجلس نمایند گان، معاون حزب وحدت اسلامی ، کارشناسان و خبرنگاران و نیز با موجی از انتقاد ها از حکومت وحدت ملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رادیو دری، جاوید کوهستانی آگاه امور نظامی در این همایش میگوید که میان ارگ ریاست جمهوری افغانستان، شبکه حقانی و داعش رابطه تنگاتنگ وجود دارد.

همچنین  کوهستانی با انتقاد از کارکرد امریکا در افغانستان می گوید که سیاست های ایالات متحده آمریکا  ضد منافع ملی مردم افغانستان است.

در همین حال سیاست های کنار زدن برخی چهره های سیاسی و به ویژه دسیسه سازی علیه عطامحمد نور والی بلخ نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که در این همایش مورد بحث قرار گرفت.

عطا محمد نور نیز با فرستادن پیامی در این نشست با تاکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی مردم می گوید که  ضد همه دسیسه ها خواهد ایستاد.

از سوی دیگر مولوی مختار مفلح رییس حزب نهضت و مقاومت اسلامی گفت که عدم صداقت حکومت سبب شده است که یک بار دیگر وضعیت خونبار در مناطق مختلف کشور قوت بیشتر بگیرد.

فرهاد عظیمی عضو مجلس نمایند گان نیز با بیان اینکه صبر مردم مرزی دارد تاکید کرد که در اثر بی توجهی مسئولان و بیشتر شدن ناامنی ها مردم جان شان را از دست داده و قربانی می شوند.