حمله انتحاری در میدان‌وردک؛ ۴ نیروی امنیتی کشته شدند
(last modified 1397-01-22T08:55:56+00:00 )
حمل 22, 1397 13:25 Asia/Kabul
  • حمله انتحاری در میدان‌وردک؛ ۴ نیروی امنیتی کشته شدند

مقامات محلی در ولایت میدان‌وردک می‌گویند که بر اثر حمله انتحاری در ولسوالی سیدآباد این ولایت ۴ نیروی امنیتی کشته شده اند.

به گزارش رادیو دری ، سخنگویی پولیس میدان‌وردک به خبرگزاری آوا گفت:"حوالی ساعت ۵ بعد از ظهر روز گذشته (سه شنبه) بعد از آنکه نیروهای امنیتی قطعه (۰۱) از ولسوالی سیدآباد به طرف مرکز بازگشت می‌نمودند در مسیر راه از سوی گروه طالبان مورد حمله انتحاری قرار گرفتند که در نتیجه آن ۴ تن از نیروهای امنیتی کشته شدند.

" نقیبی افزود که گروه طالبان که یک موتر نوع "مازدا" را مملو از مواد انفجاری کرده بودند در آخرین قسمت قطار نیروهای امنیتی منفجر کردند که در نتیجه آن، یک موتر نوع هایلکس همراه با تمام سرنشینان آن از بین رفته است. او گفت که در این رویداد به افراد ملکی آسیب نرسیده است.

 گروه طالبان هم با نشر اعلامیه‌ای مسؤولیت این حمله را بر عهده گرفته و ادعا کرده است که در این حمله ده ها تن کشته و زخمی شده اند. سخنگوی پولیس میدان‌وردک همچنین از یک حمله انتحاری دیگر در ساحه "پورک لوگر" خبر می‌دهد. به گفته سخنگوی پولیس میدان‌وردک هدف این حمله انتحاری فرمانده پولیس میدان وردک بود که ۲ تن از محافظان وی زخمی شدند| اما به فرمانده پولیس میدان وردک آسیبی نرسیده است.