ثور 03, 1397 17:05 Asia/Kabul

معاون رایزن فرهنگی ایران در کابل در گفت و گو با رادیودری با اشاره به حضور گسترده ناشران ایران در کابل گفت کتب تخصصی و دانشگاهی با حضور مدیران و ناشران ایرانی در این نمایشگاه ارائه شده است

معاون رایزن فرهنگی ایران در کابل در گفت و گو با رادیودری از حضور گسترده ناشران ایران در کابل خبر داد.

مجتبی نوروزی» معاون رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کابل در گفت و گو با رادیو دری درباره ویژگی های نمایشگاه  کتاب ایران در کابل گفت: ویژگی امسال نمایشگاه کتاب کابل عرضه کتب تخصصی و دانشگاهی با حضور مدیران و ناشران ایرانی در کابل است.

معاون رایزن فرهنگی ایران در کابل در ادامه تصریح کرد: یکی از فعالیت های که ما امسال در نمایشگاه کتاب های کابل انجام دادیم ایجاد تفاهم  میان ناشران ایرانی و افغانستانی است و امیدواریم که به زودی شاهد حضور گسترده ناشران افغانستانی در ایران باشیم.

این نمایشگاه از دیروز(یکشنبه) با حضور 70 ناشر افغانستانی و 40 ناشر ناشران ایرانی در کابل آغاز به کار کرد.

معاون رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کابل افزود: امیدواریم که این نمایشگاه بر روابط دو کشور تاثیرات مثبت فرهنگی را ایجاد کند و زمینه گسترش همکاری فرهنگی، علمی و ادبی میان دو کشور را بیش از بیش فراهم آورد.

وی در مورد سفر هیات ایرانی به سرپرستی ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به کابل گفت: در این سفر گفت و گوها و تفاهمات بسیار خوبی انجام شد که در حال حاضر هم در جریان است و هیات بلند پایه علمی از مدیران دانشگاه های ایران به کابل سفر کردند و پیرامون مباحث مختلف علمی، ادبی و فرهنگی مذاکرات خوبی انجام دادند

 

 

 

کلیدواژه