تاکید بر ادامه راه امام خمینی (ره) برای حل مشکلات کنونی جهان اسلام
(last modified Sun, 03 Jun 2018 07:07:03 GMT )
جوزا 13, 1397 11:37 Asia/Kabul
  • تاکید بر ادامه راه امام خمینی (ره) برای حل مشکلات کنونی جهان اسلام

رئیس مرکز فعالیت های فرهنگی-اجتماعی تبیان افغانستان گفت ، اگر مسلمانان راه حضرت امام خمینی (ره) را در پیش بگیرند مشکلات کنونی جهان اسلام رفع می شود.

به گزارش خبرنگار رادیو دری برون مرزی ، عیسی حسینی مزاری در همایشی تحت عنوان حضرت امام خمینی (ره) و حرکت جریان ساز متعالی، با حضور جمع کثیری از روحانیون، دانشگاهیان و اقشار مختلف مهاجرین افغانستانی (در مشهد مقدس) گفت، اگر مسلمانان جهان و بویژه مردم افغانستان تا حدی هم بر اساس گفته ها و رفتار امام راحل (ره) عمل کنند و جنبه هایی از خصوصیات ایشان را داشته باشند بسیاری از مشکلات کنونی حل می شود.

حسینی مزاری افزود، حضرت امام خمینی (ره) یک شخصیت برجسته جهان اسلام بود که راه پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه معصومین علیهم السلام را در پیش گرفت .

به گفته این فعال فرهنگی افغان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مرد عمل بود و و موفقیت برنامه هایش هم ناشی از همین مساله و پیروی از پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار بود. 

چهاردهم جوزا 1397 هجری شمسی مصادف با چهارم ژوئن 2018 میلادی،  مصادف با بیست و نهمین  سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.