اسد 07, 1397 09:21 Asia/Kabul
  • غنی بر تسریع روند احداث جاده قیصار- لامان تاکید کرد

غنی گفت به دلیل اینکه جاده قیصار- لامان جزء مهم کمربندی افغانستان است، احداث به موقع آن اهمیت خاصی دارد و باید از اجرای پروژۀ مذکور در زمان تعیین شده، به مردم ولایت بادغیس اطمینان داده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان بعد از ظهر روزشنبه، با «یما یاری» وزیر فواید عامه این کشور، دیدار و در روند چگونگی پیشرفت کار احداث جاده‌ها در این کشور و مصرف بودجه و برنامه‌های آیندۀ این وزارت، قرار گرفت.

یاری در این دیدار، در خصوص جاده کمربندی و پیشرفت کار جاده قیصار-لامان گزارش داد و گفت که کار ساخت این جاده خوب پیش می‌رود و وزارت فواید عامه به صورت طولانی مدت بر جریان کار نظارت می‌کند.

وی افزود هر زمانی که قرارداد پروژه‌ها منعقد می‌شوند، نقشه کاری آن‌ها نیز آماده می‌شود و از نظر قرارداد و نقشه کاری، کار احداث جاده قیصار- لامان به صورت منظم جریان دارد و تا پایان سال جاری، ۳۵ کیلومتر آن آسفالت می‌شود و کار آن در دو بخش ادامه پیدا می‌کند.

همچنین در این دیدار غنی ضمن قدردانی از کارکردهای وزارت فواید عامه، گفت به دلیل اینکه جاده قیصار- لامان جزء مهم کمربندی افغانستان است، احداث به موقع آن اهمیت خاصی دارد و باید از اجرای پروژۀ مذکور در زمان تعیین شده، به مردم ولایت بادغیس اطمینان داده شود.