قدردانی مقام سازمان ملل از فرمان رهبر معظم انقلاب برای تحصیل کودکان افغان
(last modified Mon, 03 Sep 2018 12:59:40 GMT )
سنبله 12, 1397 17:29 Asia/Kabul
  •  قدردانی مقام سازمان ملل از فرمان رهبر معظم انقلاب برای تحصیل کودکان افغان

کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان تصریح کرد: فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تحصیل کودکان افغان در ایران از جمله پیشرفته ترین سیاست ها در خدمات رسانی به پناهندگان محسوب می شود و اقدامی ستودنی است.

«فیلیپو گراندی» ، روز دوشنبه در بازدید از اردوگاه و مرکز خدمات اداری اتباع خارجی در غرب تهران افزود: دولت ایران تلاش و اهتمام ویژه برای خدمات رسانی به پناهندگان دارد و سیاست های این کشور برای ارایه خدمات به پناهندگان می تواند به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شود.

کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، تصریح کرد: در بازدید از حوزه های اداری مرکز خدمات اداری اتباع خارجی در غرب تهران مشاهده کردم تمامی پناهندگانی که مدرک دارند با مراجعه به این مرکز می توانند کارهای اداری خود را انجام دهند.

گرندی همچنین به برگزاری کنفرانس افغانستان که قرار است در ماه نوامبر 2018 (عقرب 1397) در ژنو برگزار شود اشاره کرد و گفت: این کنفرانس فرصت خوبی برای دریافت کمک های بیشتر بشردوستانه برای ارایه خدمات به پناهندگان است.

مقامات سازمان ملل بارها با قدردانی از خدمات ایران به پناهندگان تاکید کرده‌اند ایران مدارس، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مرزهای خود را به روی پناهندگان باز کرده است؛ به گونه‌ای که این افراد همانند مردم ایران از همه مزایا برخوردار هستند.

 

کلیدواژه