قوس 12, 1397 11:31 Asia/Kabul
  • فرار سرکرده یک گروه آدم ربا از زندان مرکزی در ولایت ننگرهار

با وجود اینکه محبوسین در زندان مرکزی ولایت ننگرهار در شرایط سخت امنیتی نګهداری میشوند و چندین کمربند امنیتی در اطراف ساختمان زندان ایجاد شده اما گفته میشود که این زندانی شرور با استفاده از چادری زنانه موفق به فرار از زندان شده است!

به گزارش خبرنگار رادیو دری،این گروه آدم ربا چندی قبل بعد از آن که یک کودک بنام مدثر را از شهر جلال اباد اختطاف ودر بدل رهایی وۍ از خانواده اش مبلغ ۳۵ هزار دالر اخذ نموده بود از سوی پولیس بازداشت شد.

  دادیادر عبدالولی قاضی زاده ریس محکمه استیناف ولایت ننگرهار میگوید ریاض همرا با چهار تن از اعضای ګروهش در دومین محکمه باز هر کدام به جرم آدم ربایی به ۱۶ سال حبس محکوم شده بود.

  وۍ افزود، این گروه در جریان محکمه به جرم خود اعتراف کرده بودند.

عطا الله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار میگوید ریاض همرا با اعضای گروهش برای سپری کردن ایام حبسش به زندان انداخته شده بود اما ریاض رهبر این گروه به روز شنبه دهم برج قوس که روز ملاقات خانواده ها با زندانیان است با استفاده از چادری موفق به فرار شد.

عبدالولی حصارک مدیر محبس ولایت ننگرهار نیز فرار ریاض را از زندان را تایید کرد اما از ارائه معلومات بیشتر خود داری کرد  .

گفته میشود که تحقیقات در خصوص این رویداد آغاز شده اما تا اکنون کسی به اتهام ان بازداشت نشده است.

در گذشته نیز تعدادی از زندانیان شرور برای فرار از زندان تلاش کرده بودند اما موفق نشدند.

چندی قبل مسوولان زندان از بازداشت یک زندانی خبر دادند که میخواست با استفاده از لباس زنان در روز ملاقات خانواده ها با زندانیان فرار کند.

در زندان مرکزی ولایت ننگرهار در حال حاضر نزدیک به دو هزار زندانی دارد.

کلیدواژه