جوزا 06, 1401 14:22 Asia/Kabul

از هفته کتاب و کتابخوانی با راه اندازی نمایشگاه کتاب از طرف ریاست اطلاعات و فرهنگ در همکاری نهاد فرهنگی ایپسو در ولسوالی بهارک ولایت بدخشان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش عبدالسمیع خاوری خبرنگار رادیو دری، در محفلی که به این مناسبت برگزار گردیده بود رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت بدخشان هدف از برگزاری این برنامه را نهادینه شدن فرهنگ مطالعه و تشویق جوانان به کتابخوانی عنوان کرد.

معزالدین احمدی رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت بدخشان گفت: حکومت محلی تلاش می‌ورزد تا زمینه مطالعه را برای جوانان مساعد بسازد، او دلیل فاصله گرفتن جوانان را از مطالعه جنگ‌های بیست سال اخیر عنوان نمود.

محمد‌ناصر مجتبیٰ یکی از کارمندان نهاد فرهنگی ایپسو درخصوص این برنامه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه تجلیل از هفته کتاب می‌باشد. 

او افزود: ما میخواهیم از این طریق فرهنگ مطالعه را برای جوانان تزریق نمائیم.

در همین حال شماری از جوانان که از این نمایشگاه دیدن کردند با استقبال از برگزاری همچون برنامه های فرهنگی از جوانان خواستند به مطالعه و کتاب خوانی روی‌ آورند

این نمایشگاه در حال در ولسوالی بهارک برگزار گردیده است که قبل از این نیز نمایشگاه کتاب وهنر نقاشی در شهر فیض آباد برگزار گردیده بود و شماری از شعرا نویسنده گان مورد تقدیر قرار گرفته بودند.

برپایی نمایشگاه کتاب در ولایت بدخشان

کلیدواژه