کتاب "بچه‌های ایران" در کرواسی منتشر شد
(last modified 1401-05-20T02:54:42+00:00 )
اسد 20, 1401 07:24 Asia/Kabul
  • کتاب \
    کتاب \"بچه‌های ایران\" در کرواسی منتشر شد

کتاب "بچه‌های ایران" با نوشته و تصاویری از «ایوان جُگیچ» در کرواسی منتشر و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش رادیو دری، در کتاب "بچه‌های ایران" که از سوی انتشارات معتبر "شبکه خلاق" (Creative network) و از سری کتاب‌های "پنجره‌ای رو به جهان" منتشر و توزیع شده است، نویسنده با شیوه جذابی "ایران" را از زبان کودکان مناطق مختلف ایران به مخاطبان کروات زبان، بویژه کودکان و نوجوانان کرواسی معرفی کرده است.
مختصری از جغرافیا و طبیعت منحصر به فرد ایران به عنوان کشوری مهم در مسیر جاده ابریشم، خانواده و سبک زندگی ایرانی، معرفی اعداد و برخی واژه‌های زبان فارسی، توصیف شهر‌هایی مانند اصفهان، کرمان و کردستان و همچنین معرفی محصولات کشاورزی ایران مثل خرما و انار؛ از جمله بخش‌های این کتاب است که نویسنده تلاش کرده با تلفیق تصاویری از بچه‌های ایران و هنر گرافیک به مخاطبان کروات زبان منتقل کند.
«ایوان جُگیچ» نویسنده کتاب و فعال حوزه گردشگری که در ایران اقامت دارد، اخیراً در برنامه‌های متعددی در شهر‌های مختلف کرواسی به معرفی کتاب  " بچه های ایران" پرداخت.
«ایوان جُگیچ» پیش از این نیز کتاب "ایرانِ اکنون" را در معرفی فرهنگ و تمدن ایران و بخصوص جاذبه‌های توریستی ایران منتشر کرده بود که به چاپ دوم رسید و جایزه موسوم به "دیانا کلاریچ" در فستیوال کتاب سال گردشگری شیبنیک را نیز به خود اختصاص داد.

گسترش  همکاری‌های فرهنگی ایران و کرواسی

کلیدواژه