عقرب 02, 1401 14:54 Asia/Kabul
  • 
ارسال فراخوان به ۱۲۰ کشور برای شرکت در مسابقات بین المللی قرآن ایران
    ارسال فراخوان به ۱۲۰ کشور برای شرکت در مسابقات بین المللی قرآن ایران

دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن، از ارسال فراخوان به 120 کشور برای شرکت در مسابقات بین المللی قرآن ایران خبر داد.

به گزارش رادیو دری؛ با هدف برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌ المللی قرآن ایران، تاکنون به بیش از ۱۲۰ کشور دعوتنامه ارسال و  زمان ثبت‌ نام نیز  یک مرحله و تا ۳۰ مهر تمدید شد.

"حمید مجیدی‌ مهر " دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی ایران   درمورد  مراحل مختلف مسابقات سراسری و بین‌ المللی قرآن کریم گفت: مدعی ام‌ القرای جهان اسلام و صاحب‌ سبک و صادر کننده پیام هستیم و در برگزاری مسابقات قرآن هم باید به صدور این استانداردها به دیگر مسابقات اقدام کنیم.

دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی ایران افزود: پیش‌ بینی می‌ شود امسال ( 1401)  یکی از دوره‌ های موفق در معرفی کشور‌ها باشد و امیدواریم رکورد حضور کشور‌ها در این مسابقات که تاکنون ۸۴ کشور بوده است شکسته شود و در این دوره شاهد حضور نمایندگان ۹۰ کشور باشیم.

مجیدی مهر  همچنین از برگزاری " مسابقات بین‌ المللی قرآن اعتاب مقدسه"،  به همت تولیت آستان مقدس امام حسین (ع) خبر داد و گفت: در روز‌های اخیر ارتباطی از طریق حرم امام حسین (ع) با ستاد عالی مسابقات برقرار شد و درخواست کردند در راه‌ اندازی ستاد برگزاری مسابقات، سیاستگذاری و سایر موارد فنی از آنها حمایت داشته باشیم.

دختر افغانستانی توانست قرآن کریم را با خط خوش بنویسد

هنرمند ایرانی، برگزیده نمایشگاه بین المللی خوشنویسی مجازی قرآن کریم هند

کلیدواژه