عقرب 16, 1401 10:58 Asia/Kabul
  • بانوان هنرمند ایرانی: غرب بازگشت زن به اصالت خود را نمی پذیرد
    بانوان هنرمند ایرانی: غرب بازگشت زن به اصالت خود را نمی پذیرد

بانوان هنرمند شاخص سراسر ایران با صدور بیانیه ای در خصوص حوادث اخیر کشور اعلام کردند، تمدن غرب بازگشت زن به اصالت خود را نمی پذیرد.

به گزارش رادیو دری، در نخستین بیانیه بانوان هنرمند شاخص سراسر ایران که به امضای ۲۳۰ نفر از آنان رسیده، آمده است، بار دیگر دشمن با تمام قوا و همه امکاناتش در جنگ ترکیبی و شناختی، قوه ادراک را هدف قرار داد و به خیال خام خود در توهمات انقلاب زنانه، خاک و تمدن ایران قوی را هدف گرفت.

این بیانیه با تاکید بر اینکه صدای واقعی زن مسلمان ایرانی در هیاهوی این جنگ رسانه‌ای شنیده نشد می افزاید، آنگاه که بانوی ایرانی زیباترین و ماندگارترین نقش‌ها را در پوششی به یادگار مانده از پیشینیان، بر تارک سینمای پس از انقلاب نقش بست و آنگاه که پرافتخار و پرغرور بر سکوی قهرمانی جهان پرواز کرد و آنگاه که به جستجوی بزرگترین مسائل علمی جهان پرداخت، صدایش در جهان شنیده نشد.

در این بیانیه آمده است، صدای زن مسلمان ایرانی شنیده نشد؛ زیرا تمدن غرب نمی‌خواست بازگشت زن به اصالت خود را بپذیرد و نظمِ نوین جهانی نیز دوست نداشت، اندیشه جدید از حکمرانی، سبک زندگی و تمدن سازی را ببیند.

بانوان هنرمند شاخص سراسر ایران در این بیانیه تصریح کردند، صدای زن مسلمان ایرانی شنیده نشد؛ زیرا صدا و تصویر او برای آن انگاره‌ی لذت جویانه‌ای که غرب و استودیو‌ها و کمپانی‌های هالیوود از زن ساخته بودند ویرانگر بود.

در این بیانیه خاطرنشان شده است، صدای زن مسلمان ایرانی شنیده نشد زیرا این صدا، بنیاد‌های تمدن رو به افولِ مادی گرا و ثروت سالار را به چالش می‌کشید.

بانوان هنرمند شاخص سراسر ایران در باین بیانیه با تاکید بر اینکه «اینجا ایران است و این صدای زنِ با هویت ایرانی ست» اعلام کردند که پای پرچم ایران ایستاده‌ اند و اجازه نمی‌دهند جنجال نمایشی برخی چهره‌ها، سیمای عفیف و موفق بانوی ایرانی را محو کند.

 

کلیدواژه